You do not have permission to view link please Anmelden or Registrieren
Da lief beim Upload wohl was schief 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.

Rechte Maustaste und Bild speichern, und es wird zumindest ein jpg runtergeladen.Ein leeres Bild. Und nicht nur bei mir, keine Ahnung, woran das liegt. Ein Bild mit der Auflösung von 1500x2244 scheint da zu sein, ist aber nicht zu sehen.

You do not have permission to view link please Anmelden or Registrieren
Dieser Beitrag hat jetzt weniger mit Humor zu tun, dafür aber mehr mit dem letzten Bild.
Ich war seit ich lesen kann in Bücher vernarrt und habe immer alles gegriffen, was ich bekommen konnte.
Als etwas 10-jähriger habe ich in Freiburg i.Br (nicht das das wichtig wäre) in einem Buchladen einen dicken Band über Amerika in die Finger bekommen, nicht ahnend, daß das da erstens alte s/w Photoaufnahmen drin waren und 2. diese definitiv nicht für Kinder gedacht.
Da hing eine junge Indiofrau an einem Bein an einen Seil aufgeknüpft und ein weißer Farmer war dabei sie mit einer Machete zu zerteilen, ähnlich wie auf der Zeichnung.
Hatte ich total vergessen aber jetzt habe ich es wieder dauernd vor Augen.
sry für OT
Wir haben es verdient, von dieser Erde zu verschwinden.Doch nicht etwa in einer Umweltzone??Dann wurde sie mit Diesel übergossen und angezündet.

How Many babies does it take to paint a house?
It depends on how hard you throw them!
Girls are like blackjack...
I'm always going for 21 but I always end up hitting on 14.
What breaks when you give it to a 5-year-old?
Her hip.
What's the difference between an onion and a hooker?
I cry when I cut up an onion.
What's the difference between a Lamborghini and a pile of dead babies?
I don't have a Lamborghini in my garage.
I was digging in our garden and found a chest full of gold coins. I wanted to run straight home to tell my wife about it.
Then I remembered why I’m digging in our garden.
Why is it called PMS?
Cause Mad Cow Disease was already taken!
Why don't kids from Sandy Hook read books?
Because all they got that year were a few magazines.
Why don't pedophiles win races?
They prefer coming in a little behind.
My girlfriend admitted to me she was once a Christian, so I immediately broke up with her.
It may come across as judgmental, but really, I’ve only ever known and loved her as Christine.